Més sobre la Ronda

L’únic partit que s’està mullant de debò sobre la Ronda és el PSC, sens dubte.

La candidata socialista Marta Neira ja havia manifestat que volia la Ronda coberta, però ara tanca de forma clara aquesta qüestió amb un post anomenat Veritats sobre la Ronda que recomano la seva lectura.

Que quedi clar:

  • No ens agrada els projecte que va presentar la Generalitat i per això vam fer al·legacions recollint les demandes veinals-
  • No creiem possible una ronda que perjudiqui els interessos dels vilatans i vilatanes i agravi el problema del soroll de l’autopista.
  • Exigim una Ronda coberta que redueixi al màxim els sorolls de l’autopista i amb el menor impacte pels barris alts.
  • Volem que la Ronda sigui una solució als problemes existents i no un increment dels mateixos.

De la resta de forces tenim els NONO’s com CiU, ERC i SI, que No Saben i No Responen, els SITO com el PP que diuen Si a Tot sense entendre res i els NOTO com els del GIM que s’han apuntat a la moda del no a tot juntament amb els d’ICV.

Aquesta darrera posició s’entén en un partit com el GIM, necessitat de vots i amb poca capacitat de generar notícia, però no en un partit bregat com ICV…

És una pena que no hagin après res aquests anys de govern i que mantinguin un posicionament ancorat sense cap tipus de fonament sabent que la solució de proposen –la gratuïtat de l’autopista- perjudicarà directament a tots els barris alts del Masnou per l’increment de vehicles que suposarà.

I això si que no ho consentirem.

I és per això que el PSC, el dimecres 18 de maig a les 19 hores, exposarà  el seu posicionament sobre la Ronda, escoltarà tothom i respondrà les preguntes que es plantegin.

7 Responses to Més sobre la Ronda

  1. El SuPerMasnoví dice:

    Sort que hi esteu vosaltres per a il·lustrar-nos. Llàstima que ho feutant clarament un cop cada quatre anys.
    Quan parles de soterrar, suposo que et refereixes a posar panells aïlladors.
    Si és així no entenc que el dius dels Verds. El que ells proposen per a descongestionar la N-2, bàsicament passa per:
    1.- Treure el peatge, que ja toca…
    2.- Fer unes entrades i sortides més de les actuals.
    3.- Feines d’actualització i adaptació de la via.

    Crec que això és una bona opció, més segura que l’actual i amb un mínim impacte per a tothom. Però això no es incompatible amb la col·locació de panells contra els sorolls, en la pròpia autopista (no en una carretera nova que ho trinxi tot), dins les feines del punt 3.

    He estat llegint el que estàs publicant i deixa’m dir-te que ets un pel agressiu amb les formes. T’ho comento com a punt de millora.

    Me gusta

  2. Ernest Suñé Nicolás dice:

    Resposta a SuperMasnoví:

    Quina tranquilitat dona criticar els altrea i donar lliçons amagat darrera d’un ridícul pseudònim.

    COBRIR: volem que la ronda, en els barris de dat passi al mateix nivell de l’autopista coberta, és a dir, que per sobre del carril hi hagi un espai al mateix nivell que els aparcaments actualment existents i que generi més aparcament i a més serveixi de base per unes pantalles acúsriques de baix impacte visual combinades amb arbres i vegetació que aconsegueixin cobrir gairebé l’autopista.

    L’opció que planteja ICV, simplement, no és possible… Estan venent fum, fent demagògia i, el que és pitjor, confonent a la bona gent per interessos polítics.

    Me gusta

  3. Ruben dice:

    Nosotros los de ICV-EUA desde el principio nos hemos negado a las rondas, tanto en el Parlament como en el Ayuntamiento, y puestos que la palabra demagogia parece que esta afiliado a ella, ¿digame donde esta el proyecto de los laterales subterraneos? A lo sumo el proyecto que se presento por parte de Uds, sin contar con sus socios de gobierno es el de pasar los 4 carriles por el lado de Alella, quedando afectados a todos los vecinos de la calle Badalona.

    Me gusta

  4. Ruben dice:

    Perdoneme Sr. Suñe pero no me habia dando cuenta. Su capacidad de autocontradecirse es como mínimo sorprendete. En su afirmación «la solució de proposen –la gratuïtat de l’autopista- perjudicarà directament a tots els barris alts del Masnou per l’increment de vehicles que suposarà» ¿ es que los laterales no van a ser gratuitos? y de cualquier manera si a mayor tráfico va a suponer mayor inconveniente para los vecinos ¿ entonces? ¿ porque proponen poner 4 carriles más?

    Me gusta

  5. Ruben dice:

    Y perdone, cuando accedo al enlace de Veritats sobre la Ronda, me aparece un mensaje de que ese archivo no existe.

    Me gusta

  6. El SuPerMasnoví dice:

    Apreciado Rubén,
    No te conozco pero estoy de acuerdo con todo lo que dices.

    Apreciat Ernest,
    Com tú comentes que no feu res sense un estudi, entenc que una proposta d’aquest estil i magnitud, com a mínim la teniu ben recolçada en un bon estudi tècnic i sobretot de viabilitat econòmica.
    Perquè, de veritat et penses que la gent es creurà que NO es pot treure un peatge (al que d’aquí 5 anys se li acava la concessió) i fer un readaptament de la via i SÍ es viable fer 4 carrils de 15 Km. (Alella-Mataró) i tapar-los (que hi acabarà havent 200 metres d’amplada)? Com a mínim al Masnou, però la resta de pobles tambè s’hi afegirien…
    No sé, però diria que el pressupost es deu disparar per cinc. Que en diu l’estudi que n’heu fet?
    Per cert, ensenyin l’Estudi que el Sr. Gisbert va encarregar a INDRA i que on diu que fer-ho comporta un impacte ambienntal massa gran i no arreglaria el problema.

    En resum, no nomès ho diuen els Verds, tambè la Plataforma Preservem el Maresme, A les Barrakades, i miri els cartells als balcons… que ara sí que toca mirar’s-ho…

    Per cert, la tranquilitat la dona nomès el creure de veritat que les coses s’estan fent amb una voluntat de fer el bé COMÚ, no el Pseudónim. Pensa en mí en un votant al que t’agradarïa convencer, amb la sort de que saps que el que estàs fent, contestant-me, és intentar convencer a tothom que ho llegeix i et segueix el Blog.

    Me gusta

  7. Carlos dice:

    Ayer asistí al acto de información sobre la Ronda que se celebró en Can Mandri.

    He de decir que aparte de la información que se dió por parte del Sr. Eduard Gisbert, muy clara y concisa por cierto, se abrió un turno de participación entre los asistentes. Quedó claro y patente que los conocimientos que tenía la gente eran fruto de malas informaciones o falsas verdades o verdades a medias. Ahora ya tengo claro de dónde proviene eso de la «Ronda», en que fase estamos y que es lo que se ha hecho por parte del Ayuntamiento hasta el día de ayer.
    Tengo que destacar que la intervención del presidente de la Plataforma «No a la NII» fué aún más clara, más concisa ya que no estaba empañada por tintes políticos ni mensajes subliminares a los que por desgracia estamos acostumbrados.

    Me gusta

Deja un comentario

Este sitio utiliza Akismet para reducir el spam. Conoce cómo se procesan los datos de tus comentarios.