L’Ajuntament rectifica, que no és poc.

Aquesta estaria, per si sola la notícia, però no.

Sembla ser que desprès de la denúncia que vam fer respecte a l’explotació d’animals  ha estat el detonant per suspendre una activitat pretesament lúdica i d’entreteniment on es fa un ús dels animals en contra de la seva voluntat, provocant-los dolor, estrès, angoixa i, per tant, patiment tant físic com psíquic.

Felicitem-nos tots.

Bones festes!!!

 

2 Responses to L’Ajuntament rectifica, que no és poc.

  1. Carlos dice:

    Me parece una noticia estupenda, tanto la rectificación por parte del consistorio como la aplicación de la norma.

    Feliz Reyes, espero que nos traigan a todos un poco más de sentido común.

    Me gusta

  2. Ernest Suñé Nicolás dice:

    Respuesta a Carlos:

    Desde luego la noticia es buena. Me gustaría creer que mi artículo ha influído en algo pero el Ayuntamiento ha hecho marcha atrás porque la empresa no tenía la documentación en regla….

    Vamos que poca sensibilidad ecológica.

    Que mañana se vean colmados tus deseos.

    Un abrazo

    Me gusta

Responder

