La cançó de l’enfadós | La canción de nunca acabar

Sona de nou la cançó de l’enfadós, la del català descontent necessitat de més i majors reconeixements econòmics i polítics…

La que tant be va cantar Pujol –pare- i tant rèdit va donar…

La cançó de l’enfadós?

Noooo!!!!

La cançó del convergent!!!

I novament és per seguir fent allò que tant els hi agrada. “Peix al cove” li diuen, però no és sinó gratar de forma miserable per acabar aixecant les engrunes recollides com a gran triomf, com a grans conquestes de poder i sobirania.

Fan allò que tant critiquen… La mateixa merda de sempre.

És un estil de negociació allunyada de la responsabilitat i del sentit comú, basada en l’oportunitat i que acostuma a generar més rebuig que beneficis.

Ara, però, tenen un motiu, un gran motiu: no pot ser que el finançament de l’Estatut prevalgui, no pot ser que allò que es va aconseguir amb un president socialista continuï per sempre… cal esborrar-lo, cal fer-ho oblidar, cal superar-ho….

Costi el que costi.

Convergència, durant tota la campanya ha aixecat les senyeres i les ha onejat al més pur estil independentista per fer creure als quatre de sempre que aquesta vegada sí, aquesta era la definitiva….

Quina decepció hauran tingut quan la primera decisió ha estat agafar-se al bracet del PP per sumar a la Diputació, l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat….

Ja, ja, ja!!!!

I Rajoy va trucar en Duran Lleida, la primera força amb qui va parlar: CiU soci preferent…

Je,je,je!!!!

Durant la campanya, el Concert Econòmic era una condició sine qua non. En acabar la campanya no era ja una prioritat.

Ji, ji, ji!!!!

Parlen de muntar una farsa per reclamar les engrunes, però sense fer enfadar l’amo de Madrid… Volen sortir al carrer, ves tu ara, amb el Pujol petit al capdavant. Rebutjen l’increment de l’IBI i el de l’IRPF… Però voten si al pressupost de les retallades…

Jo, jo, jo!!!

Que aprofitin les manifestacions de Metges, Metgesses i resta de personal sanitari, Bombers, Policies, Periodistes, Pensionistes, Funcionaris i Funcionàries, Treballadores i Treballadors, Mares i Pares…. segur que els faran costat.

Ju, ju, ju!!!!

Suena de nuevo la canción de nunca acabar, la del catalán descontento necesidad de más y mayores reconocimientos económicos y políticos …

La que tan bien cantó Pujol -padre- y tanto rédito dio …

La canción de nunca acabar?

Noooo!!!!

La canción del convergente!

Y nuevamente es para seguir haciendo lo que tanto les gusta. “Pájaro en mano” lo llaman, pero no es sino rascar de forma miserable para acabar levantando las migajas recogidas como gran triunfo, como grandes conquistas de poder y soberanía.

Hacen lo que tanto critican… La misma mierda de siempre.

Es un estilo de negociación alejada de la responsabilidad y del sentido común, basada en la oportunidad y que suele generar más rechazo que beneficios.

Pero ahora tienen un motivo, un gran motivo: no puede ser que la financiación del Estatuto prevalezca, no puede ser que lo que se consiguió con un presidente socialista continúe para siempre… hay que borrar, hay que hacerlo olvidar, hay que superarlo….

Cueste lo que cueste.

Convergencia, durante toda la campaña ha levantado las banderas y las ha ondeado al más puro estilo independentista para hacer creer a los cuatro de siempre que esta vez sí, esta era la definitiva….

Qué decepción habrán tenido cuando la primera decisión ha sido agarrarse al brazo del PP para sumar a la Diputación, el Ayuntamiento de Barcelona y la Generalitat….

Ja, ja, ja!!!!

Y Rajoy llamó a Duran Lleida, la primera fuerza con la que habló: CiU socio preferente…

Je, je, je!!!!

Durante la campaña, el Concierto Económico era una condición sine qua non. Al finalizar la campaña no era ya una prioridad.

Ji, ji, ji!!!!

Hablan de montar una farsa para reclamar las migajas, pero sin hacer enfadar al amo de Madrid… Quieren salir a la calle, mira tú, con el Pujol pequeño al frente. Rechazan el incremento del IBI y el del IRPF… Pero votan si al presupuesto de los recortes…

Jo, jo, jo!!!!

Que aprovechen las manifestaciones de Médicos, Médicas y demás personal sanitario, Bomberos, Policías, Periodistas, Pensionistas, Funcionarios y Funcionarias, Trabajadoras y Trabajadores, Madres y Padres…. seguro que los apoyarán.

Ju, ju, ju!!!!

 I desprès critiquen la relació del PSC amb el PSOE… | Y después critican la relación del PSC con el PSOE…

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: