Punt d’inflexió del pacte ERC-CDC-UDC al Masnou #Masnou #ElMasnou #PSC #maresme

El Ple d’aquest dijous, un any desprès de la pressa de possessió, pot suposar un autèntic punt d’inflexió pel govern tripartit del Masnou format per ERC-CDC-UDC.

I curiosament tres són els elements que poden fer canviar el rumb del Costa Concòrdia del Masnou.

ERC-CDC-UDC: govern Costa Concordia

En primer lloc, la més que probable dimissió del fins ara Tinent d’Alcalde sisè, Coordinador de l’Àrea de Manteniment i Serveis Municipals i Regidor delegat de Manteniment i Serveis Municipals, Sr. Ferran Flo i Torrell, anunciada en primícia pel portal InfoMasnou i que hauria estat provocada per la desautorització rebuda al decidir el govern retornar al seu lloc de treball el Cap de manteniment que va ser cessat pel Flo -assessorat per JAC i amb el vistiplau de JEP- a finals de l’any passat i que va voler substituir per una auxiliar administrativa –PPG-, experiment que, evidentment, no ha funcionat, tal i com ja vam avançar.

En segon lloc, l’exigència de dimissió que, sembla ser, ERC va posar damunt la taula de la Tinenta d’Alcalde tercera i Regidora delegada d’Ensenyament, Joventut i Infància, Igualtat i Drets Civils i Adjunta a l’Àrea de Comunitat i Persones, Sra. Judit Rolan Romero, la qual, sembla ser, hauria estat pactada prèviament entre ERC i UDC i posteriorment exigida a CDC, tot a esquenes de la regidora, i que –sembla ser- no ha acceptat el que suposa, hores d’ara, una nova crisi no tancada… i que cadascú faci la seva previsió o aposta de la deriva…

I en tercer lloc, la conciliació prèvia a la querella per presumptes injúries greus interposada per l’Alcalde del Masnou Sr. Pere Pares Roses contra la meva persona per manifestacions, comentaris i insults (????) i que tindrà lloc als jutjats el proper dijous 21 al matí, el mateix dia del Ple. Per cert, cap queixa ni contra El País ni contra el seu cunyat…..

Quina forma més curiosa que tenen alguns de celebrar els aniversaris……

Seguirem parlant d’aquests temes….

Anuncios

7 Responses to Punt d’inflexió del pacte ERC-CDC-UDC al Masnou #Masnou #ElMasnou #PSC #maresme

  1. Carlos dice:

    Sobre los regidores nada que comentar. El tiempo y los hechos ponen a las personas en su sitio. No vale la pena de abundar más en a incompetencia demostrada. Solo desearles lo mejor en esta vida.

    Respecto al señor Alcalde, malos tiempos corren para meterse en el circo a lo Belen Esteban del honor y las injurias. Supongo que juridicamente los trámites estan bien delimitados y la justicia tendrá las suficientes herramientas para condenarte o exculparte Ernest.
    Sin saber nada de justicia pero sí de sentido común creo que comentar una noticia de un periódico no puede en ningún caso ser delito, inclusive cuando la opinión sea personal.

    No hay que ser muy inteligente para aplicar el refranero español, “cuando el río suena, agua lleva”. Son muchas las preguntas que quedan en el tintero, pero espero que con este jucio y otros que seguramente vendrán (supongo que el Sr. Alcalde querrá dar explicaciones a la justicia de porque se encuentra en una situación de entredicho) aclaren por el bien de todos la situación de este asunto.

    No me gusta que El Masnou sea conocido por ser relacionado por una trama supuestamente corrupta. Aunque en los tiempos que corren no me extrañaría nada. Que el dinero público es objetivo de enriquecimineto personal por parte de bastantes cargos públicos es un hecho, tan solo hay que tirar de hemeroteca para comprobarlo.

    No me vale que se enarbole la bandera de que la mayoría de los cargos públicos evidentemente son honestos, cambiemos el tercio.
    Demuestren los cargos públicos con hechos irrefutables que esto es así, y denuncien y pongan de manifiesto los que no sean así.
    Póngase en entredicho la presunción de inocencia en muchos casos utilizada de forma ambigüa para ocultar tramas nada claras.

    Tremendo papel le toca jugar al Sr. Alcalde, que bajo mi punto de vista se ha equivocado de todas todas en entablar un proceso judiciala lo “Sálvame”, porque a pesar de lo que dicte una hipotética sentencia no dejará claro la honestidad que se ha perdido con este tema.

    El Sr. Pere Parés ha sido puesto en cuestión y de él depende esclarecer de una manera clara su no implicación.

    Evidentemente Ernest, mi apoyo hacía tu buen hacer como mero transmisor de noticias que nos afectan en el ámbito municipal.

    Si necesitas cualquier cosa, ya sabes donde estoy.

    Me gusta

  2. Ernest Suñé Nicolás dice:

    Respuesta a Carlos:

    Gracias por tu apoyo.

    Coincido contigo en la visión crítica del gobierno y en diferenciar la actitud del Alcalde: la querella no es sino una cortina de humo para tapar sus carencias. A parte de ser un acto muy poco habilidoso políticamente.

    Un abrazo

    Me gusta

  3. […] ha fet pública la denúncia a través del seu blog, i ha revelat la quantitat que li demana l’alcalde en concepte d’indemnització pel perjudici […]

    Me gusta

  4. Descojonant!!
    Colla de jetas!!!
    Toni

    Me gusta

  5. […] més polèmiques del govern que, al final, ha tingut que donar la raó, el partit que te un regidor denunciat per l’Alcalde per opinar –sí, un servidor de […]

    Me gusta

  6. […] També recordar que en el pressupost que es durà a debat en el punt següent el govern ha destinat una partida per a la elaboració dels plecs del concurs, cosa que, d’entrada trobem encertada. Arriba tard, però rectificar és de savis i aquest govern, desprès dels giravolts, sembla ser que està reconduint la nau. […]

    Me gusta

  7. […] Punt d’inflexió del pacte ERC-CDC-UDC al Masnou #Masnou #ElMasnou #PSC #maresme […]

    Me gusta

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: