Avui m’ha trucat Judit Rolán #Masnou #ElMasnou @RolanRomero

Si. A mig matí m’ha trucat Judit Rolán. Hem parlat força estona i li he traslladat el meu suport personal i el del PSC del Masnou pels lamentables fets que van succeir ahir.

M’ha dit que aquest matí ha lliurat a la Secretària Municipal un escrit mitjançant el qual abandona la disciplina del grup de CiU i surt del govern i passa a formar part del grup de regidors No Adscrits.

Aquesta no pot ser mai una decisió que aprovem ni el meu grup ni jo. Creiem que hauria d’haver dimitit i retornat l’acta a la formació per la que va presentar-se. Però no jutjarem una decisió personal ja que és ella qui sap quins són els motius pels que l’ha pres.

I estem segurs que els explicarà.

I no podem tampoc oblidar que no nomes formava part de la llista de CiU sinó que era la número 2 de la mateixa. El dofí. L’As a la màniga. La perla.

Era la persona que l’Alcalde, Pere pares, va escollir per acompanyar-la en aquest viatge. La persona en la que va fer confiança. Volia una Carme Chacón i li ha sortit un Vestringe

I nomes ha passat un any des de que CiU i ERC van formar l’equip de govern. Nomes fa un any que Pere Parès era escollit alcalde amb el suport de 11 electes…

D’aquells 11, nomes queden, de moment, 10 al govern… i molt probablement ens assabentem que el regidor cessat el deixi aviat… frustrat per la manca de suport que ha rebut…

I espera’t que ERC no abandoni el vaixell… Ja m’imagino l’Oliveras fent les maletes….

4 Responses to Avui m’ha trucat Judit Rolán #Masnou #ElMasnou @RolanRomero

  1. leba dice:

    Colloooonssss!!!!!!!!!!!!!!, com es possible?, des de fora dona la sensació que aixo s’enfonsa, i ara? que passara? L’equip de Govern queda amb minoria, buuuuufff quina legislatura mes gris s’espera a El Masnou, espero que Gent del Masnou (revista cultural) critiqui al Gobern per la seva gestió pessima des de els seus atrils (editorials, bub bub etc..), estare espectant ….

    Me gusta

  2. […] L’endemà, el 22 de juny, la regidora amenaçada va entrar al registre l’escrit que la convertia… […]

    Me gusta

  3. […] Suñé (PSC) va escriure un article amb el títol “Avui m’ha trucat Judit Rolán” l’endemà mateix del Ple, on explica la conversa mantinguda amb la regidora cessada després […]

    Me gusta

  4. […] Avui m’ha trucat Judit Rolán #Masnou #ElMasnou @RolanRomero […]

    Me gusta

Responder

